Regulamin Sklepu

Sprzedawca: Ewa Brzozowska Life Coach, z siedzibą w Warszawie, ul. Ceramiczna 31/5, 03-126 Warszawa NIP: 728 223 67 04, REGON. 389645646,  email: kontakt@ewabrzozowskacoach.pl

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://ewabrzozowskacoach.pl/sklep/ (zwany dalej „Sklepem”).

1.2. Właścicielem Sklepu jest Ewa Brzozowska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Ewa Brzozowska Life Coach, zwany dalej Sprzedawca

1.3. Klientem Sklepu może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która dokonuje zakupu w Sklepie, zwany dalej Klientem

1.4.  Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.

2. Oferta Sklepu

2.1. Sklep oferuje usługi coachingowe, e-booki oraz inne materiały związane z rozwojem osobistym i zawodowym.

2.2. Ceny produktów i usług są podawane w złotych polskich. Ceny brutto. Sprzedawca nie jest płatnikiem VAT.

2.3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wprowadzania nowych produktów i usług. 

3. Zamówienia

3.1. Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

3.2. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie na podany adres e-mail.

3.3. Klient, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

4. Płatności

4.1. Płatności za zamówienia można dokonywać za pomocą przelewów online, kart płatniczych oraz innych dostępnych metod płatności.

4.2. Klient jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni od złożenia zamówienia. Zamówienie nie opłacone w tym terminie zostaje anulowane.

4.3. Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”

 5. Realizacja zamówienia

5.1. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

5.2. Usługi coachingowe będą realizowane w ustalonym terminie, zgodnie z wyborem Klienta.

5.3. E-booki oraz inne materiały cyfrowe są dostarczane drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta. 

6. SESJE COACHINGOWE

6.1. Realizacja zamówienia dotyczącego sesji indywidualnej (m.in. sesja coachingowa) następuje poprzez dodanie do koszyka wybranego przez siebie typu spotkania.

6.2. Po złożeniu zamówienia dotyczącego sesji Klient otrzyma maila z potwierdzeniem wybranego przez siebie terminu pierwszego
spotkania. Terminy kolejnych spotkań ustalane są indywidualnie między Sprzedawcą a Klientem.

6.3 W przypadku konieczności zmiany terminu sesji, istnieje taka możliwość, z tym zastrzeżeniem, że Klient musi poinformować o tym Sprzedającego najpóźniej 24 godziny przed spotkaniem.

6.4 Niepojawienie się przez KLienta na platformie onine w dniu spotkania, w ciągu 30 minut od ustalonej godziny za wyjątkiem sytuacji, w której Klient skutecznie odstąpił od umowy albo doszło do rozwiązania umowy za porozumieniem stron, nie uprawnia Klienta do zwrotu wynagrodzenia zapłaconego
Sprzedawcy za zakupioną usługę.

7. Reklamacje i zwroty

7.1. Klient ma prawo do reklamacji zakupionych produktów i usług w przypadku stwierdzenia ich wadliwości. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów zakupionych przez Klienta, a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta.

7.2. Sprzedawcama obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad.

7.3. Wszelkie reklamacje dotyczące zakupionego Produktu lub samego procesu zakupowego, lub też reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@ewabrzozowskacoach.pl. Reklamacje związane ze świadczeniem usług przez Sprzedawcę oraz pozostałe reklamacje dotyczące usług Sklepu Klient obowiązany jest do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od daty wystąpienia nieprawidłowości pod rygorem utraty swoichroszczeń względem Sprzedawcy.

7.4. Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

7.5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8. Ochrona danych osobowych

8.1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Ewa Brzozowska Life Coach

8.2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Polityką Prywatności dostępną w Sklepie.

 9. Postanowienia końcowe

9.1. Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji w Sklepie.

9.2. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany będą publikowane na stronie Sklepu.

9.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa. 

Dziękuję za zakupy w Sklepie Ewa Brzozowska Life Coach! 

.

Formy płatności:

Shopping Cart
Ta strona korzysta z plików cookie, korzystając z niej zgadzasz się na ich wykorzystanie. Więcej informacji.