Zarządzaj czasem – dla pracujących w domu

Pracujesz w domu? Nie jesteś w stanie wykrzesać z siebie mobilizacji i odkładasz kolejne zadania na później? Jesteś sam sobie szefem, a nieustannie masz poczucie bycia w niedoczasie? Nadszedł czas, by to zmienić tak, abyś mógł pracować wydajniej.

Z powyższym zadaniem zmierzyli się 10 marca uczestnicy warsztatów. Wydarzenie odbyło się w Centrum Wielokulturowym w Warszawie.

Cele warsztatów:
• ocena własnego zarządzania czasem,
• zapoznanie się ze sposobami sprawniejszego i wydajniejszego działania.

Prowadząca: Ewa Brzozowska Life & Business Coach

Nie byłeś na warsztatach? Skorzystaj z indywidualnej konsultacji! Sprawdź również ofertę wydarzeń w najbliższym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ta strona korzysta z plików cookie, korzystając z niej zgadzasz się na ich wykorzystanie. Więcej informacji.